Home دانلود فیلم جدیدگزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت پرشور «چارتار» در کرج

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت پرشور «چارتار» در کرج

» جیسن « ( آرمسترانگ )، پس از بیست سال، در طلب تاج و تخت پدرش که عموى ناتنی ‏اش، » پلیاس « ( ویلمر ) آن را به یغما برده بود، بر می ‏آید. » پلیاس « براى خلاصى از دست » جیسن ) او را روانه ‏ى یافتن پشم زرین می‏کند. » جیسن ) هم‏راه دلاورانى یونانى در کشتى آرگو عازم این سفر می‏شود.

نوشته دانلود فیلم Jason and the Argonauts 1963 اولین بار در دانلود فیلم با لینک مستقیم پدیدار شد.

اتوبیوگرافی

افق

1232998_The%20Revenant

به گزارش تیم خبری ایران فیلم

جدیدترین ساخته استودیو فاکس فیلم بازگشته توانسته است تا انتقام خود را از وضعیت جوی بد ایالات متحده بگیرد و با این که این آب و هوای بد باعث شده است که تعداد زیادی از سینما ها در نیویورک و نواحی اطراف آن بسته شوند،اما دیکاپریو توانسته است در پنجمین هفته سخت از زمستانی که تا کنون سپری شده است در صدر فروش فیلم های آمریکای شمالی قرار بگیرد، اگر چه که بر طبق تخمین هایی که زده شده است این وضعیت جوی توانسته است در حدود۱۰ درصد از پتناسیل اصلی این فیلم در فروش بکاهد.
در این بین فیلم جنگ ستارگان توانست در ششمین هفته ی اکرانش با یک پله صعود به رتبه دوم باکس آفیس برود و فروشش را در سطح داخلی به ۸۷۹٫۳ میلیون دلار برساند. این درحالی است که فیلم Ride Along 2  با فروشی معادل ۵۹٫۱میلیون دلار در رتبه سوم قرار گرفت.در میان فیلم های نام برده شده همچنین نام سه فیلم که به تازگی اکران شده اند نیز به چشم می خورد که از جمله آنها میتوان به کمدی پدر بزرگ کثیف با بازی زاک افرون و رابرت دنیرو اشاره کرد که توانست با اکران در ۲۹۱۲ سالن نمایش مبلغ۱۱٫۵ میلیون دلار فروش داشته باشد. فیلم بعدی که به تازگی اکران شده است ساخته استودیو STXمیباشد که در ژانر وحشت است و نامش The Boy است که راپرت ایوانز در آن هنر نمایی کرده است که این فیلم نیز با به نمایش در آمدن در ۲۶۷۱ سالن نمایش توانست بعد از فیلم پدربزرگ کثیف فروشی معادل ۱۱٫۳ میلیون دلار داشته باشد.
همچنین جدیدترین اثر استودیو سونی The 5th Wave با بازی کول مورتز با پخش در ۲۹۰۸ سالن نمایش و با کسب ۱۰٫۷ میلیون دلار توانست در رتبه ششم باکس آفیس قرار بگیرد.
در این میان فیلم The big short توانست استودیو پارامونت را شکست دهد و با فروش ۵۶٫۷میلیون دلار به رتبه دهم باکس آفیس صعود کند.

منبع: screendaily.com

نوشته بازگشته با وجود طوفان ایالات متحده فروش ۱۶ میلیون دلاری داشت اولین بار در سایت ایران فیلم – مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

میهن دانلود

ترانه

 

دانلود فیلم Airlift 2016 با لینک مستقیم

کیفیت DVDScr اضافه شد

 

 

اطلاعات کامل : IMDB

ژانر : درام | تاریخی | هیجان انگیز

امتياز : ۹٫۵ از ۱۰ – میانگین رای ۱۰,۱۲۱ نفر

منتشر کننده : ته موویز

کیفیت : DVDScr

فرمت : MKV

حجم : ۱۰۰۰ مگابایت

محصول : هند

زبان : هندی

کارگردان : Raja Menon

بازيگران : Akshay Kumar , Nimrat Kaur, Sameer Ali Khan

خلاصه داستان :  داستان فیلم در مورد حمله‌ی عراق در سال ۱۹۹۰ به کویت می باشد. آن زمان یک تاجر سنگدل هندی داوطلب می شود تا بالغ بر ۱۷۰,۰۰۰ نفر از هموطنانش را از کویت خارج کند.

 

 

 

 

__________________________________________________________

دانلود با کیفیت DVDScr

دانلود با لینک مستقیم | زیرنویس فارسی

__________________________________________________________

 

 

نوشته دانلود فیلم Airlift 2016 اولین بار در TehMovieS پدیدار شد.

عکس

ساخت بنر

موسیقی ما – حاشیه‌های حضور «سالار عقیلی» سرانجام به حذف او از جدول برنامه‌های سی‌ویکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر شد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که حالا باید منتظر ماند و دید آیا دیگر فعالیت‌های این خواننده‌ی موسیقی سنتی با محدودیت مواجه خواهد شد و او هم به خیل ممنوع‌الفعالیت‌ها خواهد پیوست یا مسأله به همین‌جا ختم می‌شود و تنها به گفته‌ی مدیر جشنواره‌ی موسیقی، کمیته‌ی نظارت بر جشنواره، مجوز او برای حضور در این رخداد موسیقایی که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود را رد کرده است.
 
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که شایعه‌ی مهاجرتِ «سالار عقیلی» نیز شنیده می‌شود. شایعه‌ای که البته مدیر برنامه‌های او آن را رد می‌کند و با توجه به صحبت‌های مکرر این خواننده مبنی بر علاقه‌ی مفرط به کشورش و آثار ملی متعددی که خوانده، باید منتفی دانست. اسکندری (مدیر برنامه‌های سالار عقیلی) به سایت «موسیقی ما» خبر از حضور زودهنگام او در ایران می‌دهد و می‌گوید او اواخر همین هفته به کشور باز خواهد گشت. او حالا مشغول اجرای کنسرت‌هایش در اروپا است و باید روشن شدن ماجرا را به گذشت زمان، بازگشت او به ایران و همچنین تصمیم مسئولان در این زمینه موکول کرد.
 
فرزاد طالبی: هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است
در همین زمینه فرزاد طالبی (سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد) به سایت «موسیقی ما» می‌گوید: «دفتر موسیقی ارشاد هنوز موضعی در این خصوص اعلام نکرده. ما منتظریم ایشان به ایران بازگردند و بعد از آن جلسه‌ای با او خواهیم داشت و درباره‌ی تمام اتفاقات صحبت خواهیم کرد. ما توضیحات ایشان را خواهیم شنید و بعد درباره‌ی موضع دفتر موسیقی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.»
 
سرپرست دفتر موسیقی در پاسخ به این سؤال که آیا ایشان در حال حاضر از طرف دفتر موسیقی ممنوع‌الفعالیت تلقی می‌شود یا نه، می‌گوید: «چه‌طور تا زمانی که ایشان به کشور بازنگشته‌اند و ما توضیحات‌شان را نشنیده‌ایم، می‌توان درباره‌ی این موضوع حکم داد؟»
 
حمیدرضا نوربخش:‌ تصمیم کمیته‌ی نظارت بر حذف ایشان بود و من چاره‌ای جز تمکین نداشتم
در همین زمینه اما «حمیدرضا نوربخش» که صبح امروز در نشست خبری سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر سخن می‌گفت، به این مسأله اشاره کرد که: «ما کمیته‌های مختلفی طراحی کرده‌ایم که کارهای هماهنگی جشنواره را انجام می‌دهند. یکی از این کمیته‌ها، کمیته نظارت بر جشنواره است که با هماهنگی با مراجع ذی‌صلاح نسبت به صدور مجوزها و استعلام‌ها و نظارت قبل و بعد از اجرا اقدامات لازم را انجام می‌دهد و بر اساس این استعلام‌ها گروه‌ها در جدول جشنواره قرار می‌گیرند. برنامه آقای عقیلی هم در همین چارچوب بود و از زمانی که حضور ایشان در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای مسأله‌ساز شد، موضوع در دستور کار کمیته نظارت قرار گرفت و این تصمیم اتخاذ شد.»
 
نوربخش اما به «موسیقی ما» می‌گوید که از منظر مدیرعامل خانه‌ی موسیقی نگاهی متفاوت به این جریان دارد: «به‌هرحال اتفاق پیش‌آمده در مورد جناب عقیلی که از هنرمندان خوب و شایسته‌ی موسیقی کشور است، خوشایند نبود. اجرای ایشان در جشنواره حاشیه‌هایی را پیش آورد و تصمیم کمیته‌ی نظارت جشنواره و دفتر موسیقی بر این بود تا در جدول حضور نداشته باشد. اما به هر صورت باید تلاش کرد تا این مشکلات برطرف شود و من به عنوان مدیرعامل خانه‌ی موسیقی، تمام تلاش‌ام را صرف این ماجرا می‌کنم تا سوءتفاهمات موجود برطرف شود.»
 
نوربخش عقیده دارد که هنرمندان موسیقی، سرمایه‌های کشور هستند و در این میان گاهی ممکن است غفلت‌هایی صورت گیرد و از هنرمندان سوءاستفاده‌هایی شود که در نهایت، حضور یک هنرمند در عرصه‌ی موسیقی کشور را دچار چالش کند؛ اما مدیرعامل خانه‌ی موسیقی و مدیر جشنواره در پاسخ به این سؤال که آیا امیدواری برای حل مشکلات ایشان وجود دارد یا نه، می‌گوید: «ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. سالار عقیلی و عقیلی‌ها سرمایه‌های هنری این کشور هستند و در این سال‌ها زحمات بسیاری کشیده‌اند و خدمات بسیاری را نیز انجام داده‌اند و نباید به این راضی بود که این هنرمندان را دچار مشکل کنیم. امیدوارم این حاشیه‌ها هر چه زودتر از بین برود.»
 
او اما در پاسخ به این سؤال که با وجود آنکه نوش‌آبادی (سخنگوی وزارت ارشاد) تصمیم‌گیری در خصوص حضور عقیلی در جشنواره را به زمان بازگشت او به ایران موکول کرده، چرا شما خبر حذف او را اعلام کرده‌اید، می‌گوید: «آنچه من اعلام کردم، از طرف کمیته‌ی نظارت اعلام شد و من چاره‌ای جز بیان آن نداشتم. جشنواره تابع ضوابط ارشاد است و تصمیم‌گیری‌های کلان را ارشاد انجام می‌دهد. به خصوص اینکه فرصت کوتاهی تا جشنواره مانده و آقای عقیلی هم در ایران نیستند و ما نمی‌توانستیم در این مدت کوتاه این مسأله را مرتفع کنیم. ما در آخرین جلسه‌ی شورای عالی در خصوص ممنوع‌الفعالیتی هنرمندان صحبت کردیم و کارگروهی نیز برای این مسأله در نظر گرفته شد و طبیعتاً تمام تلاش‌مان را در این زمینه خواهیم کرد.»
 
در این میان «حسین نوش‌آبادی» نیز در صحبت‌های کوتاهی به «موسیقی ما» گفت که درباره‌ی حضور هنرمندان در شبکه‌های ماهواره‌ای قوانین مشخصی وجود دارد؛ اما وزارت ارشاد هرگز به نگاه قهری در برخورد با هنرمندان معتقد نبوده و در این زمینه تلاش‌هایی خواهد کرد تا مشکل به شکلی مناسب رفع شود.
 
سخنگوی خانه موسیقی: وقتی هنرمند را در کشور محدود کنیم، سر از رسانه‌های خارجی در می‌آورد
همچنین سایت خانه موسیقی با ارسال مطلبی از قول داریوش پیرنیاکان (دبیر و سخنگوی خانه موسیقی) روی خروجی خود، اعتراض صنفی خود را به حذف این خواننده از جشنواره فجر اعلام کرد.
 
داریوش پیرنیاکان در این باره گفته است: «ما از جایگاه صنفی و هنری خانه موسیقی، موظف‌ایم از حقوق همه هنرمندان و از منافع صنفی اعضا دفاع کنیم. امروز شنیده‌ایم که به مدیرجشنواره موسیقی فجر اعلام کرده‌اند آقای سالار عقیلی به دلیل حضور در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای نباید در این جشنواره شرکت کنند. اول باید این موضوع کاملاً بررسی شود و بعد این تصمیمات گرفته شود. می توانستند وقتی آقای عقیلی از سفر برگشتند، با ایشان صحبت کنند و بعد در این باره تصمیم‌گیری شود. اما امروز بدون هیچ صحبتی با آقای عقیلی حکمی صادر کرده‌اند که این برای ما اصلاً قابل قبول نیست و جای تعجب دارد. همین‌طور که آقای عقیلی در بسیاری از برنامه‌های موسیقی کشور، در تیتراژ سریال‌ها و… حضور داشته و در این راه بسیار زحمت کشیده‌اند.»
 
سخنگوی خانه موسیقی ادامه داده: «اخیراً هم شنیده بودم به دلیل وجود آهنگ‌های ایشان در یک سایت خارجی برایشان محدودیت‌هایی به وجود آمده بود. وقتی این محدودیت‌ها برای کسی وجود دارد و در داخل نمی‌گذارند کارش را انجام دهد، این هنرمند مجبور می‌شود به رسانه‌های بیرون از ایران روی بیاورد.»
 
پیرنیاکان با غیرمنطقی خواندن این سیاست‌ها گفته است: «هیچ قانونی به ما هنرمندان ابلاغ نشده که اگر کسی با یک رسانه خارجی گفتگو کند و اثرش آن‌جا پخش شود، جرم محسوب شود. از نظر ما جرم نیست؛ باید قانونی وجود داشته باشد که از آن تبعیت شود. به همین راحتی نمی‌توان به کسی گفت این کار را انجام ندهید. هنرمندان سرشناس دیگری هم بوده‌اند که اخیراً گفتگو و کنسرت‌شان از شبکه‌های خارجی پخش شده و در ایران هم بعد از آن، کنسرت‌شان را برگزار کرده‌اند. نباید در مورد هنرمندان استثنا قائل شد.»
 
روتیتر: 
پیگیری «موسیقی ما» از جنجال‌های حضور خواننده نامدار ایرانی در یک شبکه ماهواره‌ای
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
عکس خبر اول: 

نویسنده:

دسته بندی مطلب:

خلاصه مطلب: 
– سرپرست دفتر موسیقی: هنوز تصمیمی درباره آقای عقیلی گرفته نشده است
– مدیرعامل خانه موسیقی: تمام تلاش خودمان را برای حل مشکل خواهیم کرد
– سخنگوی وزارت ارشاد: هرگز به نگاه قهری در برخورد با هنرمندان معتقد نبوده‌ایم
– سخنگوی خانه موسیقی: وقتی هنرمند را در کشور محدود کنیم، سر از رسانه‌های خارجی در می‌آورد!

موسیقی ما – حاشیه‌های حضور «سالار عقیلی» سرانجام به حذف او از جدول برنامه‌های سی‌ویکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر شد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که حالا باید منتظر ماند و دید آیا دیگر فعالیت‌های این خواننده‌ی موسیقی سنتی با محدودیت مواجه خواهد شد و او هم به خیل ممنوع‌الفعالیت‌ها خواهد پیوست یا مسأله به همین‌جا ختم می‌شود و تنها به گفته‌ی مدیر جشنواره‌ی موسیقی، کمیته‌ی نظارت بر جشنواره، مجوز او برای حضور در این رخداد موسیقایی که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود را رد کرده است…

فانتزی

گیم پلی استیشن

سالار عقیلی

hot-topic-logoپس از اعلام ممانعت از حضور سالار عقیلی در جشنواره موسیقی فجر امسال ،داریوش پیرنیاکان(دبیر و سخنگوی خانه موسیقی) از اعتراض این نهاد صنفی خبر داد.داریوش پیرنیاکان:
+به ما هنرمندان ابلاغ نشده گفتگو در یک رسانه خارجی جرم محسوب شود
+نباید در موردهنرمندان استثنا قائل شد.

موسیقی روز

اتوموبیل

کنسرت گروه موسیقی «چارتار»

شامگاه جمعه ای که گذشت، کنسرت گروه موسیقی «چارتار» در تالار فرهنگی شهیدان نژاد فلاح کرج با استقبال پرشور مخاطبان از این گروه موسیقی جوان کشورمان برگزار شد.
+چارتار هشتم و نهم بهمن ماه نیز در تالار انتظار شهر کرمانشاه به روی صحنه خواهد رفت

اخبار دنیای دیجیتال

اس ام اس جدید

Learn more about telugu cinema news telugu360 at http://www.telugu360.com