Home دانلود فیلم جدیدباربد بیات: کافی بود مانی رهنما فقط تلفنی از ما اجازه می‌گرفت

باربد بیات: کافی بود مانی رهنما فقط تلفنی از ما اجازه می‌گرفت

توکیو،اوایل دهه شصت.”هیرایاما” کایپتان سابق نیروی دریایی به عنوان مدیر یک کارخانه کار کرده و به همراه دختر بیست و چند ساله اش “میچیکو” و پسرش “کازو” زندگی می کند.”میچیکو” زندگی خوبی به همراه پدر و برادر خود دارد اما “هیرایاما” احساس می کند وقت آن رسیده که او به زندگی خود برسد،به همین دلیل برنامه ازدواج او را ترتیب می بیند…

نوشته دانلود فیلم An Autumn Afternoon 1962 اولین بار در دانلود فیلم با لینک مستقیم پدیدار شد.

دانلود سریال و آهنگ

آپدیت نود 32

دانلود فیلم هرچه بالا هست ، پایین نیز هست – As Above So Below 2014 با لینک مستقیم از سرورهای پرسرعت ایران فیلم

فیلمی برگرفته از داستان واقعی که بسیار چذاب است ؛ چنین غاری وجود دارد!

توجه : تماشای این فیلم به زیر ۱۶ سال توصیه نمیگردد !

| این نسخه با زیرنویس فارسی هماهنگ شده توسط وبسایت ایران فیلم با سه کیفیت Bluray 1080 Full HD و Bluray 720 HD و Bluray 720 HD x265 و لینک مستقیم آماده دانلود |

توضیحات در ادامه مطلب

هرچه بالا هست ، پایین نیز هست – As Above So Below 2014 ، یک فیلم در سبک ترسناک به کارگردانی جان اریک داودل، است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد.

داستان فیلم هرچه بالا هست ، پایین نیز هست – As Above So Below 2014 درباره گروهی ماجراجو است که به همراه چند غار نورد به یک غاری در زیرزمین پاریس برای پیدا کردن گنج میروند و این غار اسرار امیز همه کسانی که تا بحال به آنجا آمده اند را ناپدید کرده است و حالا …

نوشته دانلود فیلم As Above So Below 2014 – هرچه بالا هست ، پایین نیز هست اولین بار در سایت ایران فیلم – مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

world press news

 

دانلود فیلم Macbeth 2015 با لینک مستقیم

کیفیت ۱۰۸۰p | 720p Bluray اضافه شد

 

 

اطلاعات کامل : IMDB

ژانر : درام | جنگی

امتياز : ۷٫۳ از ۱۰ – میانگین رای ۱۴,۴۳۷ نفر

منتشر کننده : ته موویز

کیفیت : ۷۲۰p | 1080p Bluray

فرمت : MKV

حجم : ۸۰۰ | ۱۵۰۰ مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

کارگردان : Justin Kurzel

بازيگران : Marion Cotillard, Michael Fassbender, Jack Madigan

خلاصه داستان : داستان فیلم در مرود ژنرال مکبث است که همسر جاه طلبش او را برای خیانت به پادشاه دانکن، و بدست آوردن تاج و تخت ترغیب می کند…

 

 

 

 

__________________________________________________________

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با لینک مستقیم | زیرنویس فارسی

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با لینک مستقیم | زیرنویس فارسی

__________________________________________________________

 

 

نوشته دانلود فیلم Macbeth 2015 اولین بار در TehMovieS پدیدار شد.

استخدام

آپدیت نود 32

موسیقی ما – هفته گذشته «مانی رهنما» پس از مدت‌ها دوری از استیج کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار کرد. این خواننده باسابقه این بار با ارکستری متفاوت روی صحنه رفت. از مدت‌ها قبل در تبلیغات برنامه او، عنوان یادمان «بابک بیات» ذکر می‌شد. با توجه به این مسأله تقریباً همه مخاطبان با این ذهنیت که قرار است اغلب قطعات کنسرت مانی رهنما از ساخته‌های این آهنگساز فقید باشد، در سالن حاضر شدند.
 
اما قطعات مرحوم بیات اجرا نشد و اتفاقاتی هم در سالن رخ داد که انتقاد برخی رسانه‌ها را به دنبال داشت. همین مساله باعث شد اعضای خانواده مرحوم بیات هم نسبت به این کنسرت واکنش نشان دهند.
 
«باربد بیات» در تماس با «موسیقی ما» خواستار درج توضیحاتی درباره این اجرا شد و گفت: «آقای رهنما هیچ اجازه‌ای برای برگزاری این کنسرت و یادمان پدر من از خانواده ما نگرفتند. در یکی از مصاحبه‌های ایشان که در سایت «موسیقی ما» به چاپ رسید، اعلام کرده بودند که فرزندان زنده‌یاد بیات در سالن حضور داشتند. اما من و برادرم در سالن حضور نداشتیم. مادر و خواهر من در سالن تشریف داشتند و آنها روی احساس خود و صرفاً برای تماشای یک کنسرت به دیدن آن برنامه نشستند و برای آنها هیچ جذابیت دیگری نداشت.»
 
فرزند بابک بیات ادامه داد: «هیچ اجازه‌ای برای استفاده از نام پدر من گرفته نشده بود و من صبح همان روز به وزارت ارشاد نامه‌ای را ارسال کردم. دلیل نامه‌نگاری من جلوگیری از برگزاری کنسرت نبود. فقط می‌خواستم دوستان یاد بگیرند که حقوق معنوی مؤلف را جدی بگیرند. خانواده ما هیچ‌وقت به مسائل مادی دوستان خواننده نیازی نداشته و اتفاقاً همیشه دوستان از جنبه مادی نام پدر من استفاده کرده‌اند و برای ما مقوله حقوق معنوی مؤلف اهمیت دارد.»
 
این نوانده هورن در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل اجرا نشدن قطعات زنده‌یاد بابک بیات در کنسرت، نامه‌نگاری او به ارشاد بوده، گفت: «شاید دلیل‌اش این بوده باشد. من به ارشاد اعلام کردم که به گوش ایشان برسانند و امتیاز آثار صددرصد به نام ایشان نیست. ایشان ترانه یکی از موسیقی فیلم‌های آقای کیمیایی خوانده‌اند. امتیاز اثر یا به نام ناشر آن آثار است یا به نام پدرم بوده؛ ولی در هر حال امتیاز آثار برای ایشان نبود. کافی بود آقای رهنما فقط با یک تماس تلفنی از ما اجازه بگیرند؛ اما چنین کاری نکردند. من در تالار رودکی و ارکستر سمفونیک تهران حضور دارم و روز قبل از کنسرت دیدم که ایشان با اسم پدر من بلیت‌فروشی می‌کنند. اصلاً آن کنسرت برنامه‌ای بود که حتی اگر ما هم اجازه می‌دادیم، در شأن پدر من نبود. آن‌طور که از گزارش‌ها برمی‌آمد، ظاهراً آن کنسرت صرفاً برای تبلیغ اسپانسرها بوده و محتوای کار در آن اهمیتی نداشته است.»
 
پسر بزرگ بابک بیات ادامه داد: «به هرحال ایشان برای برگزاری این برنامه و ذکر نام پدر من از ما اجازه نگرفتند و دلیل نامه‌نگاری من هم این بود که یاد بگیرند نه‌تنها با بابک بیات، بلکه با همه مؤلفین برخورد درستی داشته باشند و حقوق معنوی را رعایت کنند. پیگری این موضوع در شأن خانواده ما نیست، اما راه پیگیری وجود دارد. هر خواننده‌ای که مجوز کنسرت می‌گیرد، تعهد می‌دهد که بابت اجرای قطعات مسئول است. اگر قطعه‌ای بدون مجوز اضافه کنند، باید پاسخگو باشد. همچنین عدم رعایت حقوق معنوی آهنگساز، حق شکایت برا برای ما محفوظ می‌دارد.»
 
باربد بیات نهایتاً صحبت‌های خود را این‌گونه به پایان رساند: «ما از بابت این اتفاق اصلاً راضی نیستیم. هیچ‌کدام از این دوستان زمانی که پدر من زنده بود، هیچ ادای دینی به او نکردند. از زمان بیماری پدرم همه این افراد، دوست و برادر شدند.»
روتیتر: 
حواشی کنسرت جنجالی «یادمان بابک بیات» در تالار وحدت همچنان ادامه دارد
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
عکس خبر اول: 
عکس های خبر: 

نویسنده:

دسته بندی مطلب:

خلاصه مطلب: 
موسیقی ما – هفته گذشته «مانی رهنما» پس از مدت‌ها دوری از استیج کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار کرد. این خواننده باسابقه این بار با ارکستری متفاوت روی صحنه رفت. از مدت‌ها قبل در تبلیغات برنامه او، عنوان یادمان «بابک بیات» ذکر می‌شد. با توجه به این مسأله تقریباً همه مخاطبان با این ذهنیت که قرار است اغلب قطعات کنسرت مانی رهنما از ساخته‌های این آهنگساز فقید باشد، در سالن حاضر شدند….

مرکز فیلم

آپدیت نود 32

Learn more about telugu cinema news telugu360 at http://www.telugu360.com